Elsas värld***

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Elsa Jonsson - 2 juli 2011 18:25

Såg att kommentarer trillar in även nu när jag är borta men jag har helt enkelt inte tid eller riktigt lust att sätta mig och ta tag i att svara på dom just nu så ni får vänta ett tag tyvärr:( Förlåt men orkar inte just nu bara...


Tar de senare nån dag:) Ska svara på allihopa bara jag orkar;P

Av Elsa Jonsson - 2 juli 2011 18:12

Jag har inte bloggat på länge nu eftersom mycket har hänt, om man säger så. Och jag har gjort massa saker. Men jag gör en liten lista på saker som hänt/gjorts:

  • Jag har haft magsjuka:( Har faktiskt aldrig varit så dålig som jag va då:(:(:(
  • Har badat i havet där det va ganska varmt till min förvåning;P
  • Shoppat en hel del! Massor av kläder!;O
  • Datorn har börjat blive konstig måste fixa den så jag kan blogga på den:( (får använda mammas nu för min laddare funkar inte och datorn är urladdad!
  • Mamma har fyllt år<3

Och sen har jag gjort massa mer grejer!:D Aja ni får ha de bra nu alla sommardagar så ska jag försöka komma tillbaka till bloggvanan så fort som möjligt!<3


Vart sjukt glad när jag såg att statistiken har hållit sig uppe någorlunda även och jag inte har bloggat på snart en vecka:o Ni är BÄST!:)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards