Elsas värld***

Alla inlägg under mars 2011

Av Elsa Jonsson - 30 mars 2011 21:16

Som det står i rubriken, så länge har jag tydligen bloggat om uträknar'n har räknat rätt;p De känns inte så länge ändå ju! Menmen i sommar den 6 Juli om jag inte minns fel har jag alltså bloggat i 2år! De är ju värt att fira! Men jag vet inte hur:p

 

Aja nu håller jag på att packa för fullt till morgondagen som alltså ska spenderas i HASSELA!!:D Jag läääängtar;p Men bussresan kommer blir dryg, fast jag kommer nog somna med musik i öronen xD

 

Hoppas på en riktigt kulig dag!

 

Nu ska jag fortsätta med packningen, vi ses imorn lr nåt;) Om jag hinner, ska nämligen åka och fira morfar direkt efter hassela som fyller år, hur mycket vet jag inte men iaf, grattis till han!:)

 

Juste kanske kan blogga via iphonen imorn om jag kommer ihåg det,  ska även kolla upp om jag har pengar på telefon lr inte för på ett ställe står de att jag har det men inte på det andra, och fb och internet är skit drygt på mobilen idag -.-' Hoppas hoppas hoppas att det fixar sig tills imorn så jag har nåt att göra på bussen:)

 

Nu ska jag inte skriva mer men det blir liksom atomatiskt att jag fastnar och bara skriver å skriver! Aja nu SKA jag sluta!

 

Vi ses:)

  Precis så här ser jag ut nu och precis de där packar jag! xD Lr inte;p

 

Av Elsa Jonsson - 30 mars 2011 20:06

Sitter och laddar inför morgondagen som kommer spenderas i hassela med folk:) Men kan nån va snäll och berätta lite mer jag vet typ nästan inte äns när jag ska vara på skolan men halv nio tror ja, jag har ju varit sjuk:( Menmen det ordnar väl sig. Nu ska jag äta midda!


  

Jag hittade vart man köpte denna och även läppgrejs till<3 Den SKA köpas!

Av Elsa Jonsson - 30 mars 2011 13:48

Såg nu att med min gamla blogg så har jag hållt på och blogga sen 6/7-2009! Någon som orkar tänka ist för mig och se hur länge jag har bloggat? Isf skicka en kommentar med svaret vettja!;) Sen så finns det länkar till min gamla blogg i denna bloggen men jag tänker inte säga vad den heter för de är så oseriösa bilder där xD Aja om ni vill kan ni ju sätta er och leta igenom bloggen för att hitta den gamla, jag tror den finns lite här & där.


  Här är en bild på ett utav ''fokis'' iphone skal. Jag skulle vilja ha ett sånt jag å, tror jag ska designa ett eget nån gång;p (y)

Av Elsa Jonsson - 30 mars 2011 11:41

Jag blir så glad när jag får kommentarer av er, fast jag inte vet vilka ni är! Även om jag väljer att inte sätta in vissa i inläggen, för de är så jobbigt när vissa vill att jag ska svara på deras frågor lr vad det nu kan vara i deras egen blogg:) Men nu vet ni, jag blir jätteglad av era snälla kommentarer:D


  

Är det någon utav er som vet vart man kan hitta handkräm i en cupcake? Den behöver inte se ut som denna, bara att det är en söt cupcake:) Jag vill verkligen ha en SÅN!!:)<3 Så om ni vet snälla svara i en kommentar lr nåt till mig:)

Av Elsa Jonsson - 29 mars 2011 18:42



  

[google bild]

 

Sitter och planerar att jag inte bara vill följa med till hassela på friluftsdag på torsdag, utan jag SKA! Så är det bara, jag tål inte när dom andra får göra roliga saker, utan mig... Så nu gäller det, tips vill ja ha! Jag vill va frisk helst tills imorn då jag ska till stallet fast de är väl inte så troligt:/ Men iaf, jag måste vara de... Nu behöver jag verkligen era smarta tips, nu på en gång! Släng in en kommentar vettja, bara för att vara lite snäll:)


Nu är jag hungrig och inte hungrig på samma gång... Fast de är väl ganska normalt när man är sjuk. Såg iaf att min feber gått ner nu så nu är det alltså bara halsen jag väntar på!(y)


Måste hitta på nån bra mat nu! Vi ses, glöm inte att bomba in tips om hur jag blir frisk!!


Av Elsa Jonsson - 29 mars 2011 17:53

 

Av Elsa Jonsson - 29 mars 2011 13:03

            

              

Sitter och kollar på lite bilder ifrån sommar'n å grekland! Längtar nå otroligt tillbaka! Ska nog inte kolla mer på dom nu, för då döööör ja väl av längtan här hemma där jag sitter med min onda hals.....:(


Ja vet att bilderna på mig är ju bara såååå snygga och såååå seriösa!^^ Hihi:P


Nu ska jag vänta på att klockan ska bli tre ungefär så att reprisen av top model börjar, fast jag redan har sett de..... hundra gånger.......!


Av Elsa Jonsson - 29 mars 2011 11:18

Eftersom jag inte har bloggat på länge så har jag inte berättat om den super roliga dagen i stallet, i lördags!:)

Vi tog ut några hästar till skogen och körde lite omkörning, trav, skritt mm...

Sen duscha vi hästarna som blev JÄTTE svettiga;p Aja sen gick vi upp till där man kan äta å sånt. Där åt vi och sen fika vi, tårta;) Sen gick vi ner och gjorde iordning hästarna lite till så dom skulle va fina till det så kallade bröllopet! xD Aja sen tårta till hästarna, städa stallet, fixa hö och grejs sen HEM!:) De va en sjukt kulig lördag, senare på kvällen gick ja på bio!

  

''HUR MÅNGA LINGON FINNS DET I VÄRLDEN''

Sjukt rolig/bra filmvärd att se!

      

Lille Kompis!<3

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards