Elsas värld***

Alla inlägg under september 2010

Av Elsa Jonsson - 30 september 2010 12:42

Och jag forsätter att vara sjuk:( kl.06.00 tror jag att de va, väckte mamma mig. Men jag hade så ont i huvve så de kändes som att de skulle sprängas:( Även när jag vaknade igen någon gång efter nio hade jag lika ont i huvve, har fortfarande lite ont men inte alls lika mycket. Imorgon måste jag gå hur sjuk jag än är, för jag måste hämta läxor så jag kan sitta hemma och plugga hela helgen. Jag som hade hoppats på att vara frisk och göra något ku denna helg, men så vart de inte:(

 

Xoxo<3

:'(

Av Elsa Jonsson - 29 september 2010 16:59

Snälla kolla inte på mig på skolfottot för jag blev jätteful!:( Min hållning ooch allt jag ser jättefet ut. Och aa färlåt till dom som går i min klass, jag förstörde bilden;P hahah men de får ni och jag leva med, i ett helt år;) hahah gud va hemsk!

 

Bara de jag hade och säga nu:)

 

Xoxo<3

Av Elsa Jonsson - 29 september 2010 11:43

Fortfarande sjuk, idag sov jag till kl.10.20 tyckte att jag behövde de:) Kanske man blir frisk snart:/ Jag hatar att vara sjuk. Men idag ska jag iaf: duscha, städa, datorn och bara slappa:) Igår när min pappa hade åkt på affärn så ringde jag och sa att jag var sugen på choklad:P Och tror ni inte att han kommer hem med en stor choklad åt mig?;O Jo:)<3 Men jag har ju inte ätit upp hela och de kommer jag nog inte göra idag heller XD men ändå bra att ha något gott hemma och tröst-äta kanske;) hahah jag kanske ska börja med de, tröst-äta varje gång jag tycker synd om mig själv:P

 

Aja nu blir de snart dusch tror jag:)

 

Xoxo<3

 

   Min älskade lilla dator vad skulle jag göra utan dig?<3

 

 

Av Elsa Jonsson - 28 september 2010 18:00

De är så drygt att vara sjuk! Hatar de, mkt roligare att vara med dom andra på skolan och har ROLIGT!;/ Hoppas jag kan komma på torsdag iaf för imorn kommer jag nog inte till skolan heller för halsen blir inte bättre:( Vill inge mer nu, ville inte från början heller:/ Denna dag har vare skitdryg bokstavligen! Jag menar de.

 

Är de någon som vet ngt kul man kan hitta på när man är sjuk så säg till!!:)

Har inga nya bilder heller så de här blir ett tråkigt inlägg men ska försöka skaaffa nya när jag blir frisk:)

 

Xoxo<3

Av Elsa Jonsson - 28 september 2010 07:33

Idag är jag sjuk:( Mamma säger att jag typ har halsfluss (stavning?) lr nåt för jag kan inte svälja lr nåt heller:( Jag som ville gå till skolan för jag orkar inte ha läxor! Men de är dumma idrottslärarns fel att jag är sjuk för igår hade vi bad UTE!!!:O Fatta va kallt! Sämst ju, JAG HATAR IDROTT OCH LÄRARN!!!:O Så nu har jag de sagt:)

 

Xoxo<3

 

       

 

  

Av Elsa Jonsson - 27 september 2010 20:57

Var ett tag sen nu va?;) Men jag skulle nog ladrig kunna sluta blogga helt, skulle sakna de;/ hahahalltid roligt att berätta de jag har att berätta och sånt ju, fast nu pratar jag jämt så mkt ändå på skolan och allt så nu känns de som om jag berättat allt, men de har jag ju inte bara för dom där:P Hahaha;D Idag har jag damp typ iaf hahah:D BÄST!(Y)

 

Näe nu pratar jag bara om tråkiga saker va tråkigt!!!;O

 

Men guuuuuud!!!!hahaha x) Näe hät får detta inlägg sluta de är ju bara enormt tråkigt och typ bara damp;)

 

XOXO<3

Av Elsa Jonsson - 22 september 2010 20:09

Ja jag lever men orkar inte/har inte tid att blogga!!!:( Men lovar att börja blogg igen inom kort!:)

 

Lite bilder tagna idag:)

 

     

 

XOXO<3  

Av Elsa Jonsson - 20 september 2010 19:39

Plugg, plugg, plugg för imorn är de prooooov!!!:P Skulle bara lägga in de;)

 

   

 

XOXO<3  

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards