Elsas värld***

Alla inlägg under december 2010

:D

Av Elsa Jonsson - 31 december 2010 22:48

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!:D

Av Elsa Jonsson - 31 december 2010 22:20

Jo så här är de:

 

Frukost: Macka & Juice

Fika: Macka & Julmust

Midda: Varma mackor & nåt:)

 

De va de ja åt idag:)

  

 

GOTT NYTT ÅR!!!:D

 

 

Av Elsa Jonsson - 31 december 2010 20:19

Hejhej!:)

Jag skulle blogga förut på mormors nya surfplatta men de gick ju inte!:O Sämsta påhittet ju-.-' Aja de var väl de, jag får göra dag tre sen för jag har inte äte midda än:p

GOTT NYTT ÅR!:D:)

 

 

SeS*

Av Elsa Jonsson - 31 december 2010 12:46

Jag har inte fattat att de är nyår idag, kanske för att jag inte visste de:p men iaf jag kan inte skriva om dag tre förren ikväll för de är så här ''vad åt du idag''^^ Så de tar vi lite senare:)

Nu ska jag ta och duscha och ta på mig lite finare kläder tror ja;p Eller kan man gå med håret ofixat och mjukisdress på nyår?(a) NEJ!:O Så får ta och sätta fart nu;)

 

Tror ni ja längtar???:D:D:D wiiiiiii!;p*

 

Ses senare:)

 

 

  

Av Elsa Jonsson - 30 december 2010 17:22

Idag har jag vare uppe på vinden och hämtat min resväska för snart sticker ju vi till stockholm!!!:D Om typ tre dagar lr nåt:)(Y) Nu har jag packat alla kläder (typ) som jag ska ha med mig, sen lite senare typ innan vi åker ska jag packa allt annat. Här kommer en lista på de jag ska packa:)

 

  • Kläder
  • Smycken
  • Hårprodukter/Hårsnoddar, hårnålar mm...
  • Nagellack
  • Mobilladdare, mobil, hörlurar
  • Plånbok, pengar
  • ALLT smink!!!!
  • Skor
  • Kamera, batterier
  • DATOR!!!!

Nu kan jag inte komma på nå mer:)

Juste om ni vill att jag ska länka er blogg i ett inlägg här så kan ni kommentera här nere bara:)

Och kom ihåg att reklamera min blogg!:D

 

        Jag skulle vilja ha nån utav dom eller en med leopardmönster!!:D

  

 

 

Min älskade dator ska såklart oxå med så jag kan blogga;D

 

Vi ses:)

Av Elsa Jonsson - 30 december 2010 12:32

  

 

Den filmen såg vi, den var väl inte så jättebra men man fick skratta iaf! Mycket! XD Så, de var väl de, asså jag rekomenderar den bara till dom som går på bio bara för att skratta men inte annars;p Men asså ni skulle ha sett hur krullhuvvet gick, ahahahah!:D De va sämst!:O Hur kunde han liksom?:| Men iaf jag träffa Linnéa där:)

De var väl allt:)

 

SeS*

Av Elsa Jonsson - 30 december 2010 11:04

Nu kommer dag 2:)

 

Mina syskon, jag har två stycken systrar en som är 18 och en som är 5. Sen brukar jag ibland säga att min moster är en syrra för hon blir nästan som en extra syrra, för hon bor så nära så jag träffar henne varje dag typ:p

Aja min älsta syrra är 18 då och hon heter Amanda. Min minsta då är 5 och heter Stina.

Amanda och jag gör typ saker tsm hela tiden, men är ganska ofta oxå ovänner;) Stina är jag ofta barnvakt till men då får jag ju pengar så de är väl bra att ha en liten söt syrra att få pengar för att bara vara med:p Fast hon är ganska jobbig;D

BILD:

  Okej jag och Amanda kan bara inte se normala ut på bild x)      

Och lite bilder på stina:) Avslutade med en bild på mig och Stina:)<3

 

SeS:)  

Av Elsa Jonsson - 29 december 2010 19:38

Ikväll blir de BIO:)<3

 

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards