Elsas värld***

Alla inlägg under april 2011

Av Elsa Jonsson - 30 april 2011 23:02

  

[tänkte faktiskt ha denna förut idag men jag hittade inget som passade till, och då blev jag lite irriterad]


Hejhej!:) Sitter hemma hos Maja nu och kollar på Stina och Sally som busar runt. Kolllar även på en massa video-inlägg från en annan blogg som jag typ har börjat gilla riktigt mycke:) Så de är väl vad jag gör just nu. De blev inte så mycket inlägg som jag trodde att de skulle bli ikväll eftersom jag har haft massa andra saker att göra. Men jao, har blivit typ jätte sugen på att börja video blogga lite nu oxå när jag kollar på massa annat folk som gör det. Måste verkligen fixa youtube grejs så jag kan börja med det! För det vore väl lite kul?:)


Ja, de va väl allt jag hade att säga just nu, ska sluta babbla om tråkiga saker nu iaf...


Ni får ha en bra lördags kväll och majbrase kväll lr vad man nu ska säga, vi får se sen när nästa inlägg kommer in. Kanske senare ikväll, lr kanske imorn:)

Av Elsa Jonsson - 30 april 2011 16:03

  De blev bara en outfit bild idag... om man säger så här; Jag har ingen bra foto-dag idag xD


Aja här har ni lite ''info'' om kläderna;

Tröja; H&M, ny som ni vet:)

Byxor; Gina Tricot

Skärp; Lillasysters;)


A de va väl typ det:) Nu ska jag börja hacka lite grönsaker tills middan:) Som består utav TACOS!:D


Har inte gjort så många inlägg idag eftersom jag tror att de blir några fler ikväll ist:)

Av Elsa Jonsson - 30 april 2011 11:45

  

Hello!

Dagen till ära är jag barnvakt!:) Så tänkte börja med att göra lite frukost till oss båda:) Senare idag (middastid) blir det att äta tacos, MUMS! Sen sticker jag iväg till Maja, där jag kommer tillbringa kvällen med sally! (Majas rottis)... :) Datorn och en och en annan film hänger nog med eftersom jag ska sitta där mella ca. 17-00, jao de blir nog helt okej. Men var bered på att jag bombar med inlägg ikväll!


Jag har ju aldrig gillat att gå på majbrase-skit iaf så de här blir bra de!;)


För er som undrar så är bilden tagen i fönstret i hytten på färjan som vi åkte för ett tag sedan... Och de var ganska orent! Men aja man ser ju att det var ganska många båtar ute på samma gång:) Nämligen 3 st ser men på bilden... tror ja... ;P



Av Elsa Jonsson - 29 april 2011 18:53

      

Tre favoriter från garderoben är ju detta! På första bilden ser ni även dagens outfit som består av;


Tröja; NY från h&m kommer inte ihåg priset.. Men den köptes igår (y)

Jeans; H&M Kommer heller inte ihåg hur mycket jag gav för dom.


En sak som ska köpas är;

  

Ett flätat ljusbrunt skärp, jag brukar ju ta min 5 åriga systers, och om man säger så här; jag borde nog skaffa ett eget va?;)


Sen har jag även en liten favorit outfit om man vill vara lite sportigare eller nåt sånt som även är nytt i min garderob;

    Jao, detta dårå!


Åsså alla mina godingar från Riga och Stockholm som köptes på resan, men dom plaggen kan ni ju hitta i andra inlägg här nere:)


Av Elsa Jonsson - 29 april 2011 18:00

  Såg nu att det är riktigt dåliga bilder men jag orkar inte fixa... Iaf dom här två har spelats hela dagen! Riktigt braig musik!


Tove Styrke & Veronica Maggio de är grejer de! (y)


Favorit låtarna är nog;


White Light Moment- Tove Styrke

High and Low- Tove Styrke

Jag kommer- Veronica Maggio


Vad tycker ni om dessa tjejor/låtar?:)

Av Elsa Jonsson - 29 april 2011 17:52

 

Nu är det såhär att nu vill jag att ni hjälper mig att komma på lite roliga spel som jag kan ladda hem från app store till min söta lilla iphone. Efter att den här kom hem helt ny från lagningen finns typ bara det vanliga, dvs ''angrybirds'' såklart(a);p


 

Av Elsa Jonsson - 29 april 2011 15:48

Jag har typ inget att säga just nu, men jag typ ville göra ett inlägg xD

 

Av Elsa Jonsson - 29 april 2011 13:32

  Vad säger ni om den nya designen? Bättre än förra? Den här tycker jag passar in nu när det nästan är sommar;p Kommentera!:)<3

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards