Elsas värld***

Alla inlägg under februari 2011

Av Elsa Jonsson - 28 februari 2011 22:08

De vart lite dålig bloggning idag:/ men jag har ju varit och gjort lite förändringar med håret som ni får se imorn;) så vi ses väl då rå!

Av Elsa Jonsson - 27 februari 2011 18:08

Nu kommer en bild på mina nya kläder som jag fick idag:) Den är inte så bra men jag kanske kan ta fler imorn:)

Tröja med lappar på armbågarna: Gina tricot 49kr

Byxor (jag kallar dom för ridbyxor xD): VILA 299kr

 

Jag tycker att kläderna är superduper fina:) Nu håller jag på att vänta på att min kaka som jag bakat ska bli klar:)

 

Ses*  

Av Elsa Jonsson - 27 februari 2011 15:41

Jag skriver bara lite nu och aa jag fick lite kläder i birsta som jag kan visa upp sen men nu ska jag städa rummet för de är typ kläder lite här och där och skolarbetet ligger lite ''huller om buller'' på sängen, precis som amandas tidning^^ Och alla kuddarna på golvet ligger konstigt så tänker fixa till lite nu och fixa bilder på kläderna som är SUPER DUPER FINA!;D

 

Ses om en stund, juste ja tänkte baka lite oxå men vi ses väl:)

  

 

Av Elsa Jonsson - 27 februari 2011 10:33

Nu blir de birsta city:))

Av Elsa Jonsson - 26 februari 2011 18:41

Rubriken:| Låter typ som gamla tanten, menmen.....

 

Blev sjukt sugen på att klippa lugg och färga rött/brunt hår nu, galet fint!;o Men vågar jag? Färgen har jag redan bestämt att aa jag ska färga håret i en liten rödare ton, men jag har inte köpt hårfärg än bara:) Men jag ska ju till Birsta City imorn så vi får väl se om jag kommer hem med nåt?:D

 

Men de här med att klippa lugg då.... jag vill men ändå inte jag har ju haft det förut men har låtit den växa ut igen och de har tagit ett bra ta kan jag lova!

 

Men va tycker ni då, lugg eller inte lugg?

Rött hår lr inte rött hår? Spelar ingen roll vad ni svarar på sista frågan, jag gör det ändå!

 

Nä men nu ska jag in i duschen vare sig jag vill eller inte! Datorn lockar ju liiiiite mer^^

 

Sitter iaf och lyssnar på en jätte bra låt<3 *castle walls* jätte bra låt faktiskt:)

 

NU BLIRE DUSCH;)

      

Vill ha typ den dära nyansen på håret, de vart ju så sist jag färga men nu är det typ bara brunt^^^

Börjar även bli lite less på att mitt hår alltid ser lika dant ut...

 

 

Av Elsa Jonsson - 26 februari 2011 17:29

Som det står i rubriken, så var det JAG som stod för maten idag, heeeelt själv!;) Stolt  Nädå men de vart gott:) Så det så:p

 

Nu ska jag ta mig en snabbdusch, lr ska jag bada? Lite sugen på att bada faktiskt men vet inte om jag orkar.... Fast jag har ju världens bästa bok som jag kan läsa i badet;) Men vi får väl se hur det blir:)

 

Nu sitter jag iaf och lyssnar på musik och kollar lite bloggar:)

 

Vi ses väl!

  

Lillstina får stå för bilden nu igen^^

 

 

Av Elsa Jonsson - 26 februari 2011 11:24

  

MUMS!

Av Elsa Jonsson - 26 februari 2011 10:44

Ja! Idag kommer det bli ganska mycket pluggande för mig, jag ska:

 

  • Skriva lite på min SO uppgift, den är inte så jobbig för jag vet typ redan vad den ska handla om och allt:)
  • Plugga mycke spanska, för jag vill kunna alla meningarna tills på tisdag, fast de kommer aldrig gå men man kan ju försöka:)

De är väl de jag ska göra typ större delen av dagen, sen ska jag komma ut på en låååångprommis med hunden oxå, men de är så varmt ute idag så de gör jag nog:)

Kan ju passa på att ta lite bilder under dagen oxå som jag kan lägga upp, idag lr imorn. De är så tråkigt att lägga upp samma bilder jämt^^

 

Men bara för att ni ska få nån bild nu så blir det en på........

   FOKI!!!:D Bara för att jag läser hennes blogg flera gånger om dagen och tycker att den är jättebra och jättegullig:p

   En till bild;p

 

Aja nu ska jag sätta igång och plugga lite kanske:)

 

Vi ses nån gång till under dagen;)

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards