Elsas värld***

Alla inlägg under oktober 2010

Av Elsa Jonsson - 25 oktober 2010 21:35

Öh.. öm hej och hallå, jag har bloggpaus:)

Och öm Hej då!;*

 

Bjuder på bilden;)

 

Xoooooxooooo<3  

Av Elsa Jonsson - 23 oktober 2010 20:20

  Julia spanar in hästarna;) Lr näe hon vill bara inte vara med på bild;p       Bergsåkertravbana:D   Hmmm... Tror de är Bus Johan, den ända stora hästen jag tog kort på;/   Salle/Salmiak:)   Pinglan/Janet:)   Kompis:)   Simon:)   En omgjord Gustav:p

Åsså jag med lockigt hår:)

 

Xoxo<3  

Av Elsa Jonsson - 23 oktober 2010 12:31

Öm jag hann inte lägga in bilderna från igår. Men jag och Julia skulle till stallet ju så åkte vi dit. Men där vare bara ''knattegrupp'' så Julia ba: Ööh vart ska vi? Jag ba: Öh jag vet faktiskt inte. Så jag ringde mamma och hon ba: dom kommer nog snart. Så vvi väntade där ett tag sen ringde jag mamma igen. Och hon ba: Men jag ringer och frågar då. Jag ba: mm-.-'

 Sen kom en ledare och hon ba: ni kan få vara i stallet själva och hålla på med hästarne så tar vi med oss knattarna bort hätifrån. Så vi fixade och tog massa kort:)

Dom kommer in sen. Sen så fikade vi lite sen åkte gick vi ner till travbanan och typ satt och kollade på massa lopp, sen typ fick vi ringa mamma så hon hämtade oss:p

 

Hoppas någon orkade läsa;) Nästa inlägg blir roligare med massa inlägg. Men idag har jag massor att göra, typ som: städa, hunden spydde i sängen inatt-.-' Och måla naglarna:D

 

Pöss och hej!

Av Elsa Jonsson - 21 oktober 2010 19:49

    Har hjälpt till och städat skitungens rum idag vi typ gjorde om hela rummet;p  

Imorn ska denna underbara människa följa med mig till stallet<3 De kommer bli awwwesome;)

 

 Ja ni nu är de torsdag och de betyder.... Snart fredag:D<3 Idag så var det volleyboll på idrotten:O Fatta jag bröt typ båda armarna och alla fingrar och händer och allt!;O Jag var helt röd/blå! Uscha! Innebandy är ju mkt bättre då:) Har inget mer att berätta lr jag sitter och dricker limevatten nu;p nyttig som vanlig;) LR HUR???;O

 

Xoxo<3

 

Av Elsa Jonsson - 20 oktober 2010 19:06

Dagens outfit: Tröja: JC tror jag, Tubkjol: den har jag gjort själv(y) stolt^^ Tights: Lindex tror ja;) (a)        


Xoxo<3  

Av Elsa Jonsson - 19 oktober 2010 20:43

    

Dagens bilder:) Inte så många:( Har typ inga menmen jag har varit i stallet, och där va de typ nån tjej som tog en massa kort och spelade in oss som hon typ skulle använda till nåt. Inte vet ja;O Men iaf:)


Xoxo<3 

Av Elsa Jonsson - 18 oktober 2010 18:24

                                   

Julia var för flumm så de gick typ inte att ta nå bilder på henne x) Men iaf de har varit en underbar helg med dom bästa<3 Tack för den, de ska vi göra om!

Nu ska jag baka:) 

Xoxo<3  

Av Elsa Jonsson - 16 oktober 2010 20:55

                                                      


XOXO<3 

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards