Elsas värld***

Alla inlägg under januari 2011

Av Elsa Jonsson - 31 januari 2011 22:26

Har vare och träna nu ja! Ville bara säga de;) Ahej då;p

Lillstina är överlycklig nu för hon ska få sova i mitt rum inatt:')<3 awwi söt tjej:) Men en mardröm (stavning?) för mig;)

    Jag vet INTE vad hon håller på med!:|

Gotjej, ibland iaf:):p

 

 

     

Av Elsa Jonsson - 31 januari 2011 18:09

Asså gud va jag har börjat älska att vara barnvakt x) För jag har bivit lite smått pengar beroende, de har jag väl alltid varit men de är lite extra nu för aa jag vill göra så mycket saker nu för tin! Jag vill t.e.x:

  • gå på SPA!!! Ska nog göra de på nästa lov med nån:)
  • bowla, de har typ jag och therese bestämt att vi ska göra på lovet:) Hoppas Carro kan följa med!:D
  • Åka på himlabadet, de va typ sist i sommar och de är fett längesen!
  • Bio vill jag också gå på!

Jag vill göra allt som kostar pengar! Fast jag har ju redan fått ihop lite och de är ju bra de!(y)

 

Men iaf morgondagen ser ut såhär:

  • Möta Therese på stan nångång vid åtta, gå till bion och möta upp klassen där:)
  • Sen ska vi ju se på ''tusen gånger starkare'' med klassen och den har jag redan sett fast jag vill se den igen för den är så sjuktroligt och konstig:p
  • Sen äta med Therese hoppas jag! Och troligtvis några andra också typ hela klassen tänker ju äta på stan:p
  • Sen tbx till skolan för typ 2 lektioner tror jag:)

De blir nog en bra dag:) Sen tror jag att de blir afrodans på kvällen;D

 

Nu ska jag dra, ses...

  

Hon ville inte vara med på bild!;p

Av Elsa Jonsson - 31 januari 2011 14:20

Sluta tidigt är ju riktigt köng asså! Idag skulle jag ha slutat 14.10 men fick sluta 13.20:D

 

Men nu måste jag ta och göra lite läxa för de gick inte att kolla kissies blogg på skolan så då måste jag göra allt hemma-.-' BLÄ! Mer uppdatering sen!:)

   

Ful bild typ, men ändå^^  

Av Elsa Jonsson - 30 januari 2011 16:02

           

Har ingen bild på hur hon ser ut efter att vi klippte henne men ska fixa de:)  

Av Elsa Jonsson - 30 januari 2011 15:02

Varför känner man sig alltid så depp, trött och lat varje söndag? De är ju allas slappdag då man inte orkar nånting:/ Men jag har hunnit med att städa och varit ut på en längre promenad med hunden och amanda. Vi gick till ica för vi skulle ha: morötter, dipp och bakchoklad. För vi ska typ  baka bara amanda blir klar med städningen om vi orkar, annars gör vi det nån annan gång, men vi ska iaf se på nån film och dippa morötter och gurka!:)

Tror inte jag orkar baka faktiskt, men jag får väl se vad amanda säger.

Nu ska jag iaf se till satt hon kan ta och städa så vi kan slå på filmen sen då.

 

Juste vi har badat och klippt hunden idag och så jag har tagit lite bilder men jag laddar in dom strax så ni får se:)

 

Ses'

 

 

 

 

  

Av Elsa Jonsson - 29 januari 2011 23:15

Såg på värsta dåliga filmen och nu är jag sjukt trött! Men iaf när jag skulle ut med Xania så blåste de typ jätte mycke, de är ju typ storm ute åsså vare jättehalt så när Xania försökte ta sig fram slets hon bara tillbaka igen:p De är inte lätt att va lite alltid:')<3

Inte när man är lika mupp som Xania iaf^^<3

       

  

 

Säger nattinatti nu för jag ska nog sova nu är typ fett trött för jag klev upp tidigt imorse.

 

  

Av Elsa Jonsson - 29 januari 2011 17:42

HÄÄÄÄR KOMMER DEEEEEN!!!!

    Tycker bilden är lite häftig:p     Syskonkärlek<3   Lyckan när hon får ett nytt ben, ser ni att hon håller i det som typ en hamster/ekorre håller i mat:p   Vi har äte semlor med mormor & morfar fast jag äter typ bara allt utom grädden;p   Mammas blommor, hehhe^^       Stinas outfit beskrev hon såhär: Gråa mjukisbyxor, hund-t-shirten, michael jackson jacka! Sjuktcool tjej i michael jackson pose;)

        Ny badad, torkar håret (som elsa och amanda brukar göra):p sååå sötis!   Min ros som jag fick av rektorn när vi gjorde uppvisningen där jag sjöng, de börjar bli ofta jag får rosor av rektorer;)   Mammas gamla blomma       Sötnöten då! Som inte va så söt förut idag!      

Gården på kvällen, när de är riktigt kallt;p

 

Jag tror att jag sparar den andra hälften till nån annan gång:)

 

Nu ska jag hitta på nåt lr inte!

 

 

  

Av Elsa Jonsson - 29 januari 2011 17:35

Asså ja, när jag inte har nåt att göra så brukar jag bara ta fram min älskadelillafina kamera och ta tusentals med bilder! Så nu håller jag på att föra över bilderna från kameran till datorn sen blire en FET bildbomb här på bloggen!;O:D

YEEEY!;)Alla bilder är inte från idag men ändå:p

Eftersom de va ett tag sen jag ladda upp nya bilder så tycker jag att de passar bra nu med 1000 st.

Nu ska jag fortsätta, jag lovar att nästa inlägg är med bildbomben dåååå!;p

 

 

 

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards