Elsas värld***

Alla inlägg under augusti 2010

Av Elsa Jonsson - 31 augusti 2010 11:40

Sitter på skolan nu då med nåra, förlåt för dåligt bloggande igår me de bara blev så:( Men iaf ja åkte till birsta och gick på alla skoaffärer men hittade inga skor:( Så får väl åka dit igen ngn gång:)

 

Aja ska kolla vidare lektionen börjar fem över tolv med SO-.-'

 

Stallet ikväll!!!:D:D:D

 

XOXO<3

Av Elsa Jonsson - 29 augusti 2010 21:29

Hahahah! Bion va helt sjuk men ändå så rolig!:D

 

XOXO<3

Av Elsa Jonsson - 29 augusti 2010 16:33

      

Hahahah igga minen på sista bilden;)

Aja de här har jag på mig ikväll när jag ska på bio då:)

Glans tights- Bik bok, Mörklila linne- Gina, Tröja- Lindex?, Scarf- H&M. De va nog allt:)

Kamera- Samsung ES15.

 

Nu blir de midda, sen biiiiiiioooooo;)

 

XOXO<3 

Av Elsa Jonsson - 29 augusti 2010 10:35

Så här har ni veckans schema;D Fick idéen av en tjejs blogg som jag läser:)

 

Hihihi

XOXO<3  

Av Elsa Jonsson - 29 augusti 2010 09:43

Idag är man barnvakt men inte så jätte länge för mamma börjar typ snart så hon åker nu, och hon slutar vid tre tror jag:) Och ikväll kl kvart över sex blir det bio med Julia:) ''vampyrer suger'' Alla säger att den är jätte dålig och att man inte fattar men de skiter vi i. Vi går ändå, vi kommer säkert ha kul:D

 

Dagens planer: typ ta ur allt ur diskmaskinen, gå ut med Xania, göra frukost till Stina, typ bara inte göra ngt, sen kanske vet jag inte, sen kommer nog mamma hem och då kanske jag ska göra ngt, fixa mig till bion, äta och sedan åka till bion:D:D:D Sjukt kuligt!:D

 

Vi hörs!

XOXO<3

Av Elsa Jonsson - 28 augusti 2010 22:12

HEJ!:D

Jag har ju typ varit barnvakt idag så när mamma och pappa kom hem hade dom med sig kebab och pizza, men jag åt bara kebab Efter det trodde jag seriöst att jag skulle spy!:O Men de slapp jag;) Hahaha man borde inte äta för mkt!-.-' Har nyss typ läst lite bloggar, varit ute med Sally (min mosters hund) och Xania. Och Snövit va typ skitarg då hitta jag grannens katt på kaninburen så då fick pappa gå med katten som hade rymt till dom som ägde den:)

 

Aja säger god natt nu ja för jag orkar inte skriva mer ikväll.

 

XOXO<3

Av Elsa Jonsson - 28 augusti 2010 15:26

Hej på er, ni vet typligen inte hur man är sociala på msn?:( elsa.jonsson@hotmail.com

Så typ va lite social nu då!:O Hatar när typ man har tråkigt och ingen vill vara social, men vid åtta på morron då kan ni vara sociala men då behövs de typ inte för då orkar man inte lr jo va sociala jämt!;) Hahahah bara för att jag är sjuk(Y) Sen behöver ni inte vara inne när jag är frisk:P Eller jo när jag är inne måste man vara inne;P

 

hahah nog om msn:) Adda mig på bdb jag heter:   xjonsson

 

Så gå in där och adda nue;)

 

XOXO!<3

Av Elsa Jonsson - 28 augusti 2010 09:25

Jag som trodde att jag skulle vara den ända som var uppe vid åtta på morron, men nejnej. På msn är de inne tusen st, samma på bdb och fb och typ massa mer. KONSTIGT! Vad gör alla uppe vid den här tiden?!?!:O Asså jag brukar (när jag kan vilket inte är så ofta nu när jag har hund) iaf när jag inte hade hund brukade jag sova till kl  typ 10-11, om inte längre! Aja jag är inte de minsta frisk idag inte stina heller, och nu är mamma också sjuk.:) Men imorn MÅSTE jag va frisk för då ska ju jag och Julia på bio!:D Vi ska då se på ''vampyrer suger'':D:D:D Typ alla säger att den är typ dålig och att man fattar nada! Men asså jag med min sjuka humor kommer nog älska den:P Jag tänker inte vara sjuk på måndag, för jag vill inte komma efter i skolan redan typ första ''riktiga'' veckan. Då går jag hur sjuk jag än är(Y) hahah bra av mig:) Idag är jag iaf barnvakt. Men jag får pengar för de och då är de lugnt;D Min mobil har inte kommit tbx från lagningen än och nu har den varit där i 11 dagar, usch vill ha den nu! Jag vill inte ha denna nå mer-.-'

 

Aja skriver sen:)<3

 

Pöss Elsa<3

 

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards