Elsas värld***

Alla inlägg under juli 2010

Av Elsa Jonsson - 28 juli 2010 21:49

Dagens äventyr: kusinerna, pappa deras, mamma min, syrrorna, hunden och jag gick björnstigen x) hahah

Vilket ÄVENTYR!! (Y)

 

Aja lite kul vare vare ändå =P

 

Ville bara berätta det.... Har inge mer att skriva om;/

 

 

Kram Elsa

Av Elsa Jonsson - 25 juli 2010 17:39

Har inte skrivit på ett tag, tänkte att jag skulle ladda in bilderna från fredan då jag var på furuvik. Aja min mobil har ju nå fel så det går inte:( Aja jag ska iaf ta och lämna in den på lagning för massa saker nu i veckan kanske redan imorn. Alla mobiler jag har haft har jag fått lämna in på lagning, ja menar hur mycket otur kan man ha? :O

 

Men nu ska jag inte skriva mer om det.

 

Idag så regnar det ju så då är ju jag ganska nöjd=) Men jag har bara varit hemma idag och städat lite, suttit vid datorn och bara haft en skön dag:) Men ändå lite tråkig;/

 

Ikväll så ska jag nog se på film och kanske äta lite choklad (A) Alla som har min bdb (elsaaajonsson) vet ju varför, men alla läsare kan också få veta, Jag vann en 2000g chokladkaka på furuvik :D:D:D;D

 

Marabou... lite mera mmmmm... i livet       XD

 

 

Hahaha ha en rolig tråksöndag!!;)

 

 

Chao! 

Av Elsa Jonsson - 22 juli 2010 12:16

Jag älskar regn! Vet inte varför men jag älskar det faktiskt;) Nu regnar det ju så gissa om jag är lycklig?:) Aja idag ska jag och amanda på stan och köpa en grej till mina byxor så ska jag fixa dom... Sen ikväll kommer mormor och morfar på middag. Och imorn åker hela familjen utom amanda som ska till christians pappa för första gången! Aja alla utom hon ska iaf till furuviksdjurpark! Kan ju bli lite kul att hitta på något med familjen:)

 

Tror jag ska börja med ''dagens outfit'' som jag slutade med av någon konstig sak...

 

Aja idag har jag ingen bil på det jag har på mig men jag har: svarta tights från lindex tror jag (en present av mamma och pappa i julas tror jag), en t-shirt i märket warp från stadium, en svart kofta som jag har köpt i stockholm och armband från guldfynd och diadem (stavning?) från lindex.

 

Sådär det var nog allt!....

 

Aja nu ska jag kolla runt på lite bloggar sen blir det väl stan med syrran då:)

 

Hittade denna bild på stina tycker den är sååå fiin och hon har tagit den själv:) (mästerfotografen!!) Gissa om man är stolt ;D (Y)

 

 

Kram Elsa<3  

Av Elsa Jonsson - 21 juli 2010 17:33

 Aa idag blev det ica x2 :/ Mmm... först gick Julia och jag sen så när vi kom hem hade jag glömt att köpa ngt till Stina så då fick vi så lov att gå tillbaka med Stina och köpa en glass till henne-.-' Less jag va då asså! Skulle kunna strypa det där barnet ibland...  Eller rätt så ofta! Nu sitter hon och skriker om att jag ska hämta strumpor till henne.... jobbig unge!

 

Aja nog pratat om henne nu ska jag berätta mer vad jag har gjort idag kanske...

 

Jag har varit med Julia och igår också..

mm kuliga dagar;)

 

 

Kram Elsa<3  

Av Elsa Jonsson - 19 juli 2010 12:22

Tänka slänga in ett inlägg om vad jag ska göra idag, men då kom jag på att jag ska nog inte göra något spec idag:/ Vara hemma typ eller kanske äch jag vet faktiskt inte. Aja ska försöka blogga lite mera nu!  Jag ska lägga in lite bilder från kameran så ni får se lite vad jag har gjort dom senaste dagarna.

 

Hare bra!

 

Kramisar Elsa  

Av Elsa Jonsson - 18 juli 2010 22:09

 Har inte bloggat på länge men jag har faktiskt en bra förklaring: DET ÄR SOMMAR!! 

Bra va? Jag gillar den  

 

Aja måste ta ut Xania nu menmen Nu har jag ju skrivit något iaf!

Av Elsa Jonsson - 13 juli 2010 12:40

Jag har sovit i tält med Amanda och Xania inatt, Amanda sov hela natten men jag sov bara två timmar sen oroade jag mig för att Xania skulle frysa.... Aja nu ska jag väl hitta på något i det lite fin vädret... Eller nej jag ska äta strips har ju inte ätit sedan klockan 7 imorse.

 

 

Cha cha... Elsa

Av Elsa Jonsson - 9 juli 2010 14:18

Pappa började grilla klockan tolv på kvällen. Så jag satt och titta på han. Sen när han var klar gjorde vi klar skylltarna till dagens fest. Vid 02.00 gick vi ut och satt upp dom. Sen på vä hem så hörde/såg vi fiskar i bäcken så då hämtade vi metspö och mask och så fånga vi en öring. Sen kom typ nån vi inte kände och kollade på den=S Aja sen gick vi hem och resade den sen gick pappa och jag och la oss någon gång efter 3. =)

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards