Elsas värld***

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Elsa Jonsson - 13 september 2010 17:47

Hej:)

Jag är så snäll som slänger in ett litet till inlägg idag ellerhur?;) Ikväll blire iaf idol, de är väl de ikväll? Jag vet inte riktigt ja men jag tror att de är de. Jag har pluggat sen jag kom hem då, SO nämligen politik! Japp:) Men jag vart klar vid tre, sen kom stina hem som har varit och sovit hos kusinerna och ridit:) Avis jag blev, jag vill oxå rida! Men imorn får ju jag åka till stallet och vara lite med hästarna:) Ganska skönt när man slipper stina lite men när hon kommer hem inser man att man faktiskt har saknat go'proppen lite<3

 

Somsagt ikväll blir de väl idol då, och kanske lite plugg. Men ska sticka nu<3

 

                               XOXO<3

 

     Jag har gjort om bloggen lite oxå, vad tkr ni?:)  

Av Elsa Jonsson - 13 september 2010 15:15

Idag fick vi sluta halv ett ist för halv fyra, för våran lärare hade typ vare på akuten hela natten så hon orkade inte vara kvar. Då fick vi åka hem med lite läxa. Nu har jag äntligen blivit klar och klockan är typ tre. Men jag har ju varit ute med Xania och typ fixa lite också:)

 

Kööng dag:D(Y)

 

 

XOXO<3

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards