Elsas värld***

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Elsa Jonsson - 9 oktober 2010 23:31

Julas och min dag kan ingen slå! Den har seriöst vare bäst! Julia kom hit vid ett idag. Då satt vi typ och kolla på skolfottot och typ prata och flumma runt lite hemma hos mig men också sen gick vi ner till min farmor och farfar och hämta Stina. Kl.17.00 kom vi på att vi skulle gå på bio, så jag gick och åt sen skjuttsade mamma oss till Julia för att hämta grejor sen ner till bion:) Bästa filmen där då ''I rymden finns inga känslor'' rekomenderas verkligen!;O Efter de kom Julias pappa och syrra och hämta oss och dom ba: Vi ska åka och bowla (stavning) nu, vill du följa med. Ja ba: hur mke kostar de jag har hundra tio på kortet. Dom ba: 50kr. Så jag följde med:) De va också suuuuuperkul men tiden gick skitfort ju! Och skorna man får där är så enormt fula!;O De borde finnas snyggare! Sen så for vi på donken och åt där typ ett tag, sen efter typ aa bästa kvällen så for vi hem:) Så nice kväll ju, ingen kan slå den! Julia du är bäst, för vi har så kul jäääämt!<3:>

 

Vi började med bio ''i rymden finns inga känslor'' lr när vi började ju inte med de men ändå:P

   

Sen blev de bowling (stavning) sista bilden är jättedålig för de var discobowling;D

 

Sen blev de donken och där åt jag först sen fick vi glass av Julias pappa:)

 

Min suuuuper kväll, tack Julia mfl!:)<3

 

Xoxo<3     

Av Elsa Jonsson - 9 oktober 2010 12:47

Guuud va skönt nu har bloggplatsen blivit som vanligt igen<3 Hade värkligen inte velat blogga igår eftersom de inte var som vanligt på bloggplatsen, men de gjorde jag ändå såklart;)

Vaknade vid tio imorse tror jag:P Sen så gick jag ut med Xania, åt frukost och nu har jag och Xania vare ute på lång promenad också:) *puhh* va jobbigt de var:| Kunde aldrig tro de! Men hon skulle ju stanna var tredje meter och hålla på. Ville nästan strypa na. Tur att jag inte gjorde de iaf:P

 

Xoxo<3     

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards