Elsas värld***

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Elsa Jonsson - 3 oktober 2010 19:35

Skulle inte ni tycka att de va roligt om jag gjorde vidioblogg lite då och då?:) Isf måste ni berätta för mig hur man gör, om de är gratis,vad ni vill att jag ska prata om osv:) De kan ni berätta om på kommentarer eller msn om ni har min:)

 

Och en till fråga: Vad tycker ni att man ska har för sorts ''skor'' i vinter. Vad har ni, vad borde jag köpa?:)  Roligt med många förslag=)

 

   

 

     

Man kanske inte ser så bra på dom två sista bilderna men jag tänkte iaf visa hur jag har mmålat naglarna. Massa olika färger, ingen färg är lika inte på ett ända finger;P Men dde är för att jag har lovat några i min klass att jag ska visa ''nåra'' utav mina nagellack. Jag tog dom som fick plats, mmen de vart en massa som inte fick vara med kkan jag lova! Aja imorn ska några i min kklass få bestämma vilket nagellack jag ska hha med mitt graffittinagellack (stavning?) ppå tisdag:) 

Lång inlägg de här blev hoppas ni orkade läsa och att ni gillade de:)

 

Kramisar!  

Av Elsa Jonsson - 3 oktober 2010 17:14

Ja va tycker ni om ''nya'' bloggen?:) Skulle som vanligt vara kul om jag får höra lite mer om vad ni tycker om bloggen och om jag ska skriva om ngt annat eller om jag ska skriva mindre om något osv. Ni är ju ganska dåliga på de. För de bir roligare för mig att skriva om ni kommenterar lite om ja allt möjligt:) Ja lovar att svara om ni kommenterar, men jag kommer nog svara i inläggen:) Hoppas de blir bra.

 

Nu ska jag fortsätta läsa lite andra bloggar för att få lite idéer.

 

Xoxo<3

Av Elsa Jonsson - 3 oktober 2010 12:32

Idag så ska jag vara barnvakt och försöka plugga till spanskaprov. Allt på samma gång;O ojojoj hur ska jag klara de. Stina springer runt och leker häst och ropar: Eeeeelsaaaa nu kommer din häst titta då tiiiittaaaa kolla vad bra och högt jag hoppar!!!! Typ så och ja ba: Men tyyyyst!!! Och sluta bråka med Xania!    Gud va jobbig hon är!

Men nu ska jag plugga, chao!;)

 

Xoxo<3

 

  

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards