Elsas värld***

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Elsa Jonsson - 6 oktober 2010 21:49

     

Ganska dåliga bilder på hästarna men jag ska fixa bättre:) Dom stog och åt så de var inte så lätt:P

 

Xoxo<3  

Av Elsa Jonsson - 6 oktober 2010 20:55

De vart birsta inte stan:) Men jag hittade inget som jag kunde köpa:/ Aja jag har ju nya skor, som jag faktiskt älskar:)<3 Även fast jag bara har haft dom en dag:P Jaja noooog om dee:) hihi;P Tog en massa bilder medans jag satt och väntade på att Amanda skulle prova klart kläder idag:P

 

Xoxo<3333

Av Elsa Jonsson - 6 oktober 2010 17:24

Tror jag ska ta och följa med amanda ner på stan en sväng:)

 

Chao;) Inlägg när jag kommer hem lr så inte tror jag ska måla naglarna då:) Men nåt fler inlägg blir de iaf!

 

XXXXXOOOOXXXXXOOOOO;)<3

Av Elsa Jonsson - 6 oktober 2010 15:09

Idag började jag kl.08.15 men de va ingen sång så vi som hade sång på morron fick hoppa in i teatergruppen:/ Jag vill ju ha sång! Dom sa att förra veckan när jag var sjuk hade våran sånglärare varit sjuk då också. Lite tråkigt ju att hon ska vara sjuk hela tiden. Vi ha ju valt sång för att vi vill ha de och inget annat! Vi måste börja komma igång nu också för vi ska ju göra en ''musikal'' som vi ska ''turnera'' med för små barn:) gulligt<3

Aja efter sång/teatern så hade vi NO och då fick jag veta om att vi ska ha typ ett prov nästa onsdag, bläääe:( Sen blev de matte, gick väl ganska bra förutom att jag hatar matte på den här skolan, tyckte de va mycke roligare på min förra. Sen lunch, de såg ut som jadu nå uppspytt typ:S Uscha! Behöver jag säga att jag inte äns smaka?:O På lunchen så satt jag och nåra och pratade om bacillskräck, vi kom fram till att min var KLART STÖRST!:O Asså ni fattar inte jag är så rädd för baciller!:O:O:O Nog om de efter lunchen hade vi bara spanskaprovet kvar. De gick ganska bra förutom en sak som jag tycker va dåligt att hon typ hade en jättesvår fråga som hon inte äns hade sagt att man skulle plugga till-.-' Slutade typ kl.13.00 idag, SKÖÖÖNT!!!

 

Dagens outfit:) 

 

Xoxo<3  

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards