Elsas värld***

Alla inlägg under maj 2011

Av Elsa Jonsson - 17 maj 2011 11:40

  Börjar få slut på bilder så ni väntar vi på att foten ska bli bra så de kan bli en foto-dag!:)


Hej på er! Jag är ju typ ledig idag så jag sov till 11.00 men de va bara för att jag hade så ont i huvve:( Aja bara att hitta på nåt som jag kan samla pengar på nu;) Och äta ska ja göra å.

Av Elsa Jonsson - 16 maj 2011 21:00

Gjorde ett video inlägg ist för att skriva:) Lite roligare ju, lr nä inte för mig! Man låter helt sjukt konstigt! Aja ni får vara nöjda med denna. Faktiskt första gången jag lägger upp ett inlägg då jag pratar;)


Av Elsa Jonsson - 16 maj 2011 19:41

  

Hellu! Ville bara tala om att jag är typ ''ledig'' imorn:) O- dagsverke. Vissa av er kanske vet va det är, och vissa inte men iaf de är så att man ska jobba in pengar till barn i andra länder och sånt, jag kommer vara hemma och hjälpa till. Mer om detta kommer i ett videoinlägg lite senare ikväll... Fast inte så jättemycke mer än det där men ändå;p


Videoinlägg iaf som några utav er har pratat om ett tag nu;) Bara så ni vet så HATAR jag att göra videoinlägg!! MAn låter ju så fult!;O Haha så titta på de senare ikväll om ni vill, men hellst inte;)

Av Elsa Jonsson - 16 maj 2011 18:45

Av Elsa Jonsson - 16 maj 2011 15:51

  

Lite konstig bild sådär men aja, den ända ja hitta typ...

HeJ på er!:) Har faktiskt inte gjort något inlägg tills idag så detta blir det första. Har faktiskt tagit mig till skolan idag!(y) Fick åka bil(a) Men iaf jag tycker jag va duktig som gick ända upp till balders med kryckorna helt frivilligt!


Men en sak blir man faktiskt lite less på även om ingen menar att vara jobbig.. Men alla dessa frågor! Bara för att man kommer med kryckor en dag-.-' Var, när, hur, varför???! Och lite fler. Inget ont menat men efter ett tag blir jag lite trött på att svara bara.. Har oxå så ont så blä va jobbigt, händerna tar stryk av kryckorna oxå! Så nu blir det vila!!

Av Elsa Jonsson - 15 maj 2011 15:33

Trea kom vi igår va? Jag såg faktiskt bara röstningen och det va ju så nära att vi vann, kom två iaf! ;o Ett tag låg vi ju etta ett bra tag:D Jag tycker faktiskt inte om esc så mycket men röstninge kunde jag inte släppa, satt som fastklistrad vid tvn;) Aja jag tycker vi kan vara ganska nöjda med en tredje plats ända fast högre hade ju varit bättre!;)

Av Elsa Jonsson - 15 maj 2011 15:20

  Har ingen blogglust men jag försöker ju göra några inlägg ändå som ni kan läsa:) HAr fortfarande ont och de verkar inte vilja bli bättre:( Inte när jag inte har tagit nåt på morron iaf då dör ja typ... Men de va väl dagens lägesraport!



Av Elsa Jonsson - 14 maj 2011 22:25

   Juliasw

Fin blogg, skulle du kunna rösta på mitt bidrag på (länk)?

(var tvungen att korta ner din kommentar lite)

 

Svar; Jag har nu röstat på ditt bidrag:) Fin bild!:)


Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards