Elsas värld***

Alla inlägg under maj 2011

Av Elsa Jonsson - 27 maj 2011 22:08

  Atlas...


Dagen har varit dålig!!! Först regn, regn och regn. Sen fick jag för mig för första gången på typ 8-9 månader att jag skulle äta skolmat!-.-' Jag har inte gjort det för att... äh orkar inte ta allt de här... Mådde illa efteråt:( Iaf sen fotboll på idrotten och då får jag såklart en jättehård boll rakt i magen!:(:(:'( De gjorde jätteont! Har fortfarande ont faktiskt...


Orkar inte, skulle ha varit i stalle idag oxå med en massa folk men de gick inte för allt regn! Nä nu ska jag sluta uttråka er.


HA EN BRA FREDAGSKVÄLL!

Av Elsa Jonsson - 26 maj 2011 15:07

  Dagen i skolan har varit braig!(:

Lektioner som dom här;

Sistan slöjdlektionen= bara lite småfix!

Svenska= FILM!!!:D Pirates of the caribbean

LUNCH PÅ SIBYLA Eller va de ny heter:s

Spanska; Läxförhör

Matte; Spela spel, å vara irriterad!


Haha japp, sovmorgon till 9.15 imorn å!:D Hur bra är inte de???

Av Elsa Jonsson - 25 maj 2011 17:00

  

Hade typ en sjukt konstig håltimme idag, hade ingen spanska:D Men iaf först typ ''sov'' vi lite lr ja typ vi försökte men de gick inte så bra... Alla va sjukt trötta! xD Aja iaf, sen så  kom vi på att vi skulle ta tid på hur länge vi kunde vara helt tysta. Det tog typ 15 gånger innan de gick i 1min, sen sista gången klarade vi över 6min!:D Haha de va faktiskt sjukt svårt! Har aldrig försökt vare tyst så länge tror ja;p

Av Elsa Jonsson - 25 maj 2011 15:26

  

Ozzy/Ossy, nämen hur stavas hästen??!;o Haha sämst, men bild från förra veckan iaf:)


Hola! Har ni kollat in inläggen från idag med temat skor? Isf vad tycker ni om mina galna idéer? ;) Jag älskar att bara ta nå saker och slänga i en hög, sen ta tusentals bilder! Kul och konstigt!:)


Fick sluta en kvart tidigare idag men kom inte hem förns typ kvart över tre:( Alltså tog de 45min, typ att ta mig hem idag-.-' Men de va bara för att de va sjukt mycke folk på bussen och + så fick ja vänta sjukt länge på bussarna.


Nu ska jag slänga i mig lite mat sen drar jag till stallet och typ 1 och en halv timma:)

Av Elsa Jonsson - 25 maj 2011 12:30

      De va alla sko bilder för denna gången, kommer snart fler!:)

Av Elsa Jonsson - 25 maj 2011 09:30

      

DOM HÄR UNDERBARA BILDERNA ÄR TAGNA PÅ IDROTTEN FAKTISKT!:) GJORDE BARA SÅ ATT JAG SA TILL ALLA TJEJOR ATT SLÄNGA SKORNA I EN HÖG SÅ JAG KUNDE TA LITE BILDER. OM JAG SÄGER SÅ HÄR, DE VA FAKTISK INTE BARA JAG SOM SÅG HUR SUPERSNYGGT DET BLEV;) NÅGRA TILL KOM FRAM TILL HÖGEN OCH FOTADE LITE OXÅ;P MINA IDÉER ÄR HELT UNDERBARA!;O


NÄSTA INLÄGG VISAR TRE UNDERBARA BILDER TILL, PÅ JUST; SKOR!

Av Elsa Jonsson - 24 maj 2011 21:52

  Bjuder på ett lite sådär överredigerat foto till detta inlägg:)


HEJ PÅ ER!:) SITTER OCH GÖR LITE INLÄGG TILLS IMORN DÅ JAG ÄR PÅ SKOLAN HELA DAGEN TYP, OCH SENARE KOMMER JAG VARA I STALLET:) MEN IAF, HAR REDIGERAT OCH LADDAT IN LITE BILDER IDAG  SOM SAGT OCH HAR NU KOMMIT PÅ ATT NI SKA NU FÅ ETT LITET ORD SOM BESKRIVER GANSKA MYCKET UTAV MORGONDAGENS FÄRDIGGJORDE INLÄGG;) ORDET ÄR NÄMLIGEN; SKOR!

 

KLURA PÅ DEN NI, OCH KOLLA IN PÅ BLOGGEN IMORN!:)

Av Elsa Jonsson - 24 maj 2011 18:05

  

TRÖJA; H&M

SHORTS; H&M

TIGHTS; (?)


!!! Hahah ser ni att vovven är med på bilden idag?;)!!!

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards