Elsas värld***

Alla inlägg under maj 2011

Av Elsa Jonsson - 5 maj 2011 15:52

Kom inte på någon bra rubrik men nu vet ni när jag slutade idag iaf... Tänkte läsa lite bloggar nu sen typ läsa lite och göra en uppgift som vi fick eftersom vi har halv studiedag imorgon och börjar tio i tolv:) Uppgiften handlar om gymasiemässan som jag och klassen ska på på tisdag, så jag ska sätta mig och kolla på den.


De är väl det som händer just nu, ikväll blir det nog träning oxå.. Lr vi får se(:



Av Elsa Jonsson - 4 maj 2011 19:47

Sitter här i mina stallkläder och bloggar, kom nyss hem så ska ta mig till en dusch nu:) Vi hörs väl senare eller nåt....

Av Elsa Jonsson - 4 maj 2011 16:50

Nu sticker jag iväg till stallet och stannar där tills runt 19.30 typ vi ses väl kanske runt åtta tiden lr nja ja vet inte vi får väl se hur det blir....


Ha en bra kväll allihopa!:)

Av Elsa Jonsson - 4 maj 2011 14:28

  [bildrepris....]

Skoldagen blev ju bra idag, fick sluta 13.10 ist för 14.45!:D BÄST!!!;o


Nu ska jag läsa lite bloggar äta och sen fara till stallet, låter som en bra dag och kväll:)

Av Elsa Jonsson - 4 maj 2011 11:45

Sitter just nu i skolan skulle jag tro:) Vi får se om jag bloggar när jag kommer hem.... Ska till stallet ikväll:D


Skrev ju det här igår men aja ni får leva med denna lilla uppdatering idag, kommer kanske mera sen. Man kan ju alltid hoppas!:)


  

Tänkte att stina får stå för bilden just nu:)

Av Elsa Jonsson - 3 maj 2011 15:30

 

                [STAN]

Som ni säkert vet så blev det ingen bloggning igår, och de är för att;

  • Första skoldagen efter lovet (kommer inte ihåg vilket lov vi hade xD)
  • Jag tränade
  • Jag va på stan
  • Jag hade u-samtal på skolan -.-'

Så jag hann helt enkelt inte, men ikväll ska jag oxå träna så de blir nog inga fler inlägg idag heller... Men jag tänkte iaf hinna göra några inlägg tills imorn nu, för att de inte ska bli lika dött då:) Ska ju nämligen till stallet då:)

Av Elsa Jonsson - 1 maj 2011 18:46

  

                         [SNYGG FIGUR JA VET!!;)]

Tänkte ta med mig kameran ut på en liten fotorunda:) Så ni kan få lite bilder. De låter väl bra?:)

Av Elsa Jonsson - 1 maj 2011 16:10

Stina får stå för det första videoinlägget, filmade i svartvitt och utan ljud:)

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards