Elsas värld***

Alla inlägg under maj 2011

Av Elsa Jonsson - 6 maj 2011 22:25

 

Ser på detta just nu ja!;) Ganska bra ändå ju:P

Av Elsa Jonsson - 6 maj 2011 20:51

  Men hellu! Hittade denna helknasigt fula bild på kameran när jag skulle föra över och redigera förut:) Japp!


Öven dom bästa kan ju bli dålig på bild om man säger så!;) Haha nä de där skrev ja inte ''säger vi'' ! xD


Nu ska jag bli lite seriös här och... eller nä jag fortsätter och va oseriös och sätter mig och kollar på Twilight ist, ha en bra kväll gott folk!:)

Av Elsa Jonsson - 6 maj 2011 18:13

 

Sitter och tänker och kommer på att före lovet gjorde jag ett uselt SO prov som skulle kunna gått tusen gånger bättre... Kommer oxå då att tänka på att på måndag kommer vi troligen på reda på resultatet och den dagen kommer bli så dålig... Jag kommer säkert få omprov och det skulle då bli mitt första i hela mitt liv.


Nä nu ska jag sluta tänka på det och tänka lite bättre tankar!

 

Men jag har ju lovat mig själv att jag SKA klara alla prov och läxförhör på första försöket hela sjuan. Hitils har jag lyckats menn hur blir det nu, kommer jag lyckas eller inte? Hoppas att provsvaret dröjer riktigt länge!

 

PS: Sitter och redigerar lite nya bilder till er:)

Av Elsa Jonsson - 6 maj 2011 17:27

  

Bilden har ni ju sett förut men typ så här gick jag runt idag och man tar bort smyckena som är på bilden och sätter på några andra:)


Tröja; Köpt i Riga

Tights; Gina Tricot (dom är blåa men ser svarta ut på bilden)

Jeansjacka; H&M


Och andra smycken som inte finns på bilden...


De blev ett sent första inlägg idag men jag åkte ner på stan med amanda direkt efter skolan idag.


Riktigt skönt med den långa sovmorgonen idag och TYP bara lekar på skolan xD HAHA!



Av Elsa Jonsson - 5 maj 2011 22:56

 

Nu ska jag fixa mig och fixa lite granna till morgondagen, sen hämtar jag hunden och se skuttar jag i säng och sover till tidigast 9.30 imorn iaf! Jag ska sova länge så äre bara, men jag kommer vakna/väckas säkert bara för att just JAG har en superduper lång sovmorgon till 11.50 Halv studiedag är ju bara helt underbart!<3 Men lite mer underbart med hel studiedag men en halv duger bra:)


Sov gott vänner:)

Av Elsa Jonsson - 5 maj 2011 20:14

 

Läser denna bok på svenska lektionerna just nu och den är väl helt okej även om jag började idag och inte kommit så långt men aja sida typ 71 lr nåt har jag kommit till iaf!:)


Nu vet ni de ni som ville veta, den får  6½ av 10 just nu för tillfället:)

Av Elsa Jonsson - 5 maj 2011 20:05

 

Konstig bild, konstigt allt! Aja det jag ville säga var att; de blev ingen träning ikväll har ist en hemmakväll med lite plugg och läxa...


Som ni kanske ser på bilden har jag ''pysslat'' ihop ett nytt armvand som används varje dag:)


Ska även visa lite saker som följde med hem från träslöjden, de första jag blivit nöjd med på alla dessa år! Fast de kommer väl upp imorn eller i helgen någon gång.


Ni får ha en bra kväll kompisar, för de ska jag ha så ses vi väl kanske lite senare då:)

Av Elsa Jonsson - 5 maj 2011 17:15

 

Det fick bli en dålig cambild idag:(


Aja...

Linne; Gina Tricot

Kofta; (?)

Jeans; H&M

Smycken; Allt möjligt;) Alla ringar är dock avtagna på denna bild, eftersom jag stördes av dom lite grann;p


Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards