Elsas värld***

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Elsa Jonsson - 14 maj 2011 22:25

   Juliasw

Fin blogg, skulle du kunna rösta på mitt bidrag på (länk)?

(var tvungen att korta ner din kommentar lite)

 

Svar; Jag har nu röstat på ditt bidrag:) Fin bild!:)


Av Elsa Jonsson - 14 maj 2011 22:08

  Naglarna är målade, röd vart dagens färg. Nu kommer frågan; Vad ska jag göra nu då? Tråkigt har jag som flera stycken!


Lite halvsur sådär precis som bilden ''visar'' tycker jag på nåt sätt. Denna helg skulle ju bli kul stallet, hundkurs och en massa andra roliga saker skulle jag tro...


Blä på att ha ont, blä på att inte orka göra något, hoppas de blir en roligare dag imorn.






Ps: Älskar att jag har fått fler läsare nu igen<3

Av Elsa Jonsson - 14 maj 2011 15:31

  Har ingen blogglust just nu, men de är väl för att jag numer bara sitter still.. Och går jag någon stans (i huset asså) är kryckorna med. Sjukt tråkigt liv nu dårå!


Men men funderar iaf på att måla naglarna som är helt utan färg just nu. Röda tror ja dom får bli idag:)

Av Elsa Jonsson - 14 maj 2011 13:58

  Fredag kväll och jag är ute med Xania:

Vi går vanliga vägen och plötsligt flyger en schäfer på oss, jag tar upp Xania och pratar lite med ägaren sen går jag en bit och släpper sedan ner Xania vi går in igen efter ett tag och jag går upp. När jag kommer ner igen har jag så ont i hela benet och foten att det svullnar upp och skakar okontrolerat. Vi åker in på akuten och min natt fortsätter alltså där med väntan och värk! Kommer hem och nu går man med kryckor:(


Kommer typ inte ihåg nåt utav de som hände ute... Jag orkar inte-.-'

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards