Elsas värld***

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Elsa Jonsson - 13 maj 2011 22:45

  Va tycker ni? Jag tycker den blev ganska okej ändå:)

Av Elsa Jonsson - 13 maj 2011 22:06

  Att de är fredag har jag märkt, även att det är fredag den 13:de! Otur, otur och lite mera otur kan man kalla min dag. Ni som läste dagens första inlägg måste ju förstå iaf....


Sitter just nu bara och lyssnar på musik och kollar runt på datorn:)

Av Elsa Jonsson - 13 maj 2011 20:45

    Dagens outfit ser ut så här dårå:)


Tröja; Köpt i Riga

Kofta; (?)

Jeansshorts; (?)

Nylon och smycken:)



Av Elsa Jonsson - 13 maj 2011 19:14

  På bilden ser ni Xania (tagen idag) så här ser hon alltså ut nu! Jag fixa ju till henne igår om man säger så;) Kort päls fick hon nu när det snart är sommar:) Men de blev inte så bra för hon satt inte still så jag får väl fixa lite till nån dag då hon är lugnare och när stina inte springer runt och hettsar upp na.

Av Elsa Jonsson - 13 maj 2011 16:32

  Åker och äter nu, vi hörs senare:)

Av Elsa Jonsson - 13 maj 2011 15:08

  

Idrotten idag... Ja för mig va den så sämst! Ville bara dö där ett tag! Brännboll i skogen, vilket pucko kommer på det? Iaf mina slag, haha sämst ju sen kasta jag in bollen i trädet isf för till brännarn-.-' Men de värsta av allt var när jag ramla inför hela min klass och bara låg där och skratta, orkade faktiskt inte bry mig så jättemycke den lilla stunden men jag ville hellst DÖ! Jag bröt typ benet tror ja! Och en från en annan skola som va där stog och kolla på mig när jag missade alla slag xD


Aja att ramla var värst men jag har lärt mig något nytt idag! Jag är sjukt bra på att göra bort mig!;O


Nog om detta nu....

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards