Elsas värld***

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Elsa Jonsson - 10 maj 2011 21:13

  


Imorn väntar en så där lite extra bra dag!:) Jag slutar 12.10 så jag hinner bara med 2 lektioner och ett litet spinningpass!;) De ska va typ nå öppethus eller va de nu va på min skola och det är ju helt okej för mig, när jag får sluta tidigare vill säga;)

Av Elsa Jonsson - 10 maj 2011 19:30

  


Har vare ute på värsta cykelturen nu! Sjukt jobbigt men de känns ändå bra eftersom det inte vart någon spinning idag heller... Imorn morron blir det iaf det för då är de ju på skoltid:) Aja nu blir det att ta en dusch!;)

Av Elsa Jonsson - 10 maj 2011 15:56

 

BILDREPRIS... ska fixa nya bilder!


Sitter just nu och läser om alla gymnasium och alla dessa program! Var ju på mässa idag, riktigt kul faktiskt men nu kan jag inte bestämma vilket som verkar bäst...:/ Aja de va kul iaf, jag fick leka lite fotograf, stå framför kameran (kommer få bilderna sen:D), fick se en hårig stor spindel som jag dock inte vågade klappa, men typ alla andra gjorde det... xD


Aja nu ska jag läsa vidare:)

Av Elsa Jonsson - 10 maj 2011 07:00

  God morgon mina vänner!:) Hoppas ni har vaknat och mår bra, hoppas jag har vaknat och mår bra! Haha skriver ju inte se här nu... så ni vet;)


Idag är det gymnasiemässa som väntar med klassen, även några vanliga lektioner ska vi nog hinna med:)

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards