Elsas värld***

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Elsa Jonsson - 24 augusti 2010 15:18

Asså man blir riktigt trött av att kliva upp före sju varje morron och sedan vara i skolan!:/ Håller på att somna sittandes nu igen=S Aja sitter här och försöker skriva iaf men händerna vill inte riktigt, jag skulle kunna somna! Men de får jag inte göra för då äh jag vet inte vad som händer då men de får inte hända:P Aja idag klev jag upp kvart i sju och fixa mig, sen tog jag busse kvart i åtta. var framme på skolan typ 10 över åtta, eller tidigare kommer inte ihåg. Och sen kom Mickan vid nästan halv så då fick vi typ springa upp till skåpen för att inte komma för sent! Aja jag slutade tjugo i ett idag, och då for jag hem:)

 

Aja nu har jag hunnit vare ute med Xania och typ suttit vid datorn och nu ska jag snart äta midda tror jag.

 

Pöss Elsa<3:)

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards