Elsas värld***

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Elsa Jonsson - 23 augusti 2010 18:58

Nu har jag klarat av första dagen på k-lund (katrinelund). De gick ju bra faktiskt:) Fast dom började med att dela in oss i grupper och sen fick vi en gruppuppgift;/ Inte så snällt faktiskt tycker jag! Men jag har iaf fått: busskort- för att jag bor mer än tre kilometer bort:) (Y) och så fick jag skåp och lås!:) Bra de iaf. Jag klev upp sju imorse, så jag håller på att somna nu:P Men imorn måste jag upp tidigare än de för jag ska ta måste kolla bussarna vänta:P Måste ta kvart i åtta bussen eller åtta bussen men jag tror de blir kvart i för jag är inte riktigt hemma på skolan än=S Hahahah:P

 

Men nu ska jag fortsätta sitta vid datorn men inte blogga tror ja:P

 

Pöss Elsa<3;)

Av Elsa Jonsson - 23 augusti 2010 07:43

Hej på er allihopa!

Idag är de första dagen på k-lund för mig. Inte för dom andra dom har varit där på nån himla information men inte jag för då va jag sjuk:( Men nu är de skooooola.... :(:) Som gäller och jag vet inte om jag längtar eller om jag vill ha tbx mitt sommarlov, men jag tror att jag vill båda  hahahah!

Men nu sticker jag snart till bussen då:)

 

Pöss Elsa<3:)

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards