Elsas värld***

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Elsa Jonsson - 20 augusti 2010 23:31

Då har man varit och hämtat amanda då:P Jag och stina följde med mamma:) Hon hade varit på selångersmarknad hon också, imorn kanske jag ska dit med amanda. Men först ska jag hjälpa till att vara barnvakt till Signe (min 1åriga kusse) för hennes mamma jobbar och hennes pappa skulle bort.

Signe:)

 

Aja nu ska jag sitta vid datorn en timme tror jag, sen ut med Xania en sväng sen fix och sen sova :) Så vi säger så här: God Natt alla läsare:)

 

Pöss Elsa<333  

Av Elsa Jonsson - 20 augusti 2010 20:58

Hej på er!

Sitter här själv ja och kollar på när Xania dampar på golvet.... Trååååkigt ja vet-.-' Men vad ska man göra då när det bara är hon och jag hemma och de har vare så hela kvällen? Jao den som har svar kan ju svara.... Har kollat igenom alla: bloggar, bdb, fb och mkt mer.

 

T.o.m varit ute med Xania på prommis! Får väl fortsätta med att göra ingenting för jag är nog inte riktigt färdig med de ;)x)

 

Pöss Elsa<33 ;)

Av Elsa Jonsson - 20 augusti 2010 18:16

Mamma: Ska du med på selångersmarknad?

Elsa: Nej.

Mamma: Är du säker?

Elsa: Ja. Det är tråkigt där, mkt folk och det finns inget att köpa....

 

5 min senar....

 

Mamma: Är du helt säker? Vill du inte följa med då?

Elsa: Näe de är jobbitg med Xania där och så.

Mamma: Men farmor och farfar kanske kan ha henne.

Elsa: Men jag ska inte med!

Mamma: Okej hej då.

 

Hahah! Jag hatar sånt där, mkt folk och skit precis allt jag sa till mamma det är så jag tkr om sånt där... :P Så jag är hemma med Xania:)(Y)

 

Fin färg jag har på texten va?:) ROOOOOOSAAAAAAAA!;)

I LOVE PINK!!! <3333<33333<3333

 

Aja så om ni har tråkigt ikväll kan ni ju få vara sociala på msn;)

 

Lär ju bli något till inlägg ikväll... (Y)

 

Pössssss Elsa<333

Av Elsa Jonsson - 20 augusti 2010 14:47

Jaaaa!!! På söndag kl.18.00 ska jag och Julia gå på ''Vampyrer suger'' ;D LÄÄÄÄNGTAR!!!

 

Har ju varit barnvakt idag så snart eller rättare sagt ikväll för jag mina efterlängtade 500kr! :D:D:D Brabra! (Y)

 

Men har inte så mkt mer att skriva om idag, bara att jag har städat och vare barnvakt dåe. :)

 

Fler inlägg nån annan gång ;)

 

Pöss Elsa<3 ;)

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards