Elsas värld***

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Elsa Jonsson - 15 augusti 2010 21:25

Så tredje inägget för dagen på g ;) Har iaf städat nu, duktigt av mig (A)(Y) Åssa for vi ut till ''Laggarberg'' (stavning??) För Stina ville bada. Hon badade i 5-10 min högst sen for vi hem :P

Aja blev ju bra de. Sen kom typ: Maja, Erland, Mormor och Morfar hit och fika. Nu har jag fixa mat till Snövit (min kanin) och varit ute med Xania (hunden ni vet) ;) Så nu blir de film.

 

Ha en bra kväll ni också ses imorn så klart! ;)

 

Puss o Kram Elsa<3

Av Elsa Jonsson - 15 augusti 2010 15:48

Hej på er! :)

 

Jag tänkte baka cupcakes, men vill prova nytt recept har ju redan gjort med mitt, så nu vill jag ha något nytt.

 

Om ni har nåt bra recept på cupcakes eller nåt så kan ni väl skriva de i kommentarer, så jag kan baka:) Fast det är de värsta jag vet -.-'

 

Nu ska jag städa gjorde aldrig de förut så då får det bli nu ist.

 

Och om ni vet hur man länkar någon på blogglovin kan ni väl och säga det på kommentar :)

 

Puss o Kram Elsa<3

 

 

Av Elsa Jonsson - 15 augusti 2010 12:42

Idag.... har jag städdag-.-' Två ggr i veckan har jag städdag. TRÅKIGT! Menmen sen ska vi åka till mormor och morfar och plåcka kantareller ÄCKLIGT! Men roligare än att bara vara hemma... Jag sänger in fler inlägg senare idag nu ska jag städa.

 

Några bilder från furuvik, ''lite'' försenade bara :P

 

        Mitt favvo djur ''flamingos'' ;)  

 

Puss o Kram Elsa<3  

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards