Elsas värld***

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Elsa Jonsson - 14 augusti 2010 20:42

Var ner på hemköp med Stina och Xania, jag gick in och köpte glass medan stina väntade utanför med Xania. När vi hade ätit upp glassarna kom Stina på att hon var törstig, så då fick jag gå in och köpa en dricka till henne. Sedan gick vi hem, och vad hände då, jo Stina började bråka som vanligt! Det slutar alltid med bråk, eller så börjar det med bråk ;)

 

Slänger in en bild på bråk ungen, men ingen som är tagen nu. Orkar inte ladda in nåra bilder  

 

Ibland är hon ganska söt men otroligt jobbig. Men hur somm helst jag ÄLSKAR henne!  

 

Kram Elsa<3  

Av Elsa Jonsson - 14 augusti 2010 16:29

Snart kommer pappa hem med pizza så då ska vi äta det. Har blivit mkt pizza på sista tiden tkr jag, men snart blir man väl less på de.

 

Har inte gjort så mkt idag bara lyssnat på mammas tjat  Ska kanske vara med Julia ikväll, om hon kan. Vi får väl se:)

 

Har kommit på att de finns så mkt att göra på bloggplatsen så jag tror att jag ska ta och utforska ikväll

 

Vad tycker ni om min nya header?? kommentera vettja, alltid kul att höra! :)

 

 

 

Kram Elsa<3  

Av Elsa Jonsson - 14 augusti 2010 14:04

Ett sent första inlägg för dagen idag:S Men så kan de bli ibland   Aja jag har iaf hunnit vare ut med Xania på långprommis :)

 

Ganska konstig bild men ändå!;P

 

Hmmm.... Har inge mer att skriva tror jag;/ Eller jo om ni har tråkigt någon gång så kan ni få sprida min blogg :)

Jag blir bara glad för fler läsare! 

 

Slänger in nåra fler inlägg sen idag hoppas jag

 

Kram Elsa<3  

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards