Elsas värld***

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Elsa Jonsson - 12 augusti 2010 22:14

Nu blir det film! ''SNABBA CASH''

Av Elsa Jonsson - 12 augusti 2010 18:12

Har varit på stan och fyndat lite idag, köpte lite grejer till skolstarten och ett par svarta jeanstights och ett par blåa jeans.

 

Jag har inte haft jeans på mig på 3 år så det var lite ovant att ta på mig ett par, men jag älskade dom så dom fick de bli :)

 

Och stina spydde lite igår, men idag när hon vaknade var hon feberfri och äter som en häst ;D SKÖNT! Men man kanske inte ska vara överlycklig redan. Det kan ju vända :/

 

Ville bara slänga in ett litet inlägg men det blir väl fler ikväll hoppas jag;)

 

Ses!

 

 

Av Elsa Jonsson - 12 augusti 2010 11:02

Klev upp kvart över tio idag ist för tio som jag brukar....

Var ut med Xania då som vanligt sen blev de datorn som vanligt, ska snart ut på långpromenad med hunden....

 

Fick tbx min mobil igår så nu har jag den och har lagt in alla kontakter som jag hade och allt:)

Tog en hel timme tror jag men tkr ändå att det gick ganska fort.

 

Nu har jag gjort allt jag brukar göra på datorn så nu blir det att äta kanske och gå ut med Xania:)

 

Ni får en bild på mitt svarta hår :)

 

 

Vad tkr ni svart eller mörkblond?         Kommentera roligt att höra vad ni tkr:)  

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards