Elsas värld***

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Elsa Jonsson - 11 augusti 2010 21:58

Sitter här och håller på att somna-.-' Men ska ju se på film nu kom jag på... Jag som tänkte gå och lägga mig, men nu vart jag lite piggare när jag kom på att jag hyrde film idag ;D

 

Hahahah konstigt ;P

 

Menmen Stina vart sjuk på 2sek idag!

 

För först så hade hon sprungit runt och lekt och mått hur bra som helst, sen började hon grina och fick ont i huve, sen höll hon på att spy och hade 40 graders feber helt plötsigt! Men hon har inte spytt.... Jag vill inte bli smittad om det är någon knepig sjukdom för allt de där skedde på 1min från att ha varit jätte frisk:( Men om det är någon sjukdom blir nog många smittade för hon har träffat jätte många idag....

 

Aja ville bara berätta de ska se på film nu ;)

 

Ses

 

 

Av Elsa Jonsson - 11 augusti 2010 14:37

Skön dag idag, heeela huset för mig själv förutom Xania då:P

 

Aja det är ju brabra men finns inget att göra bara... förutom att sitta vid datorn då :P

 

De kommer jag långt med..

 

Ska hämta min älskade mobil idag!!! :D

 

Ses

 

Kram Elsa<3

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards