Elsas värld***

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Elsa Jonsson - 8 augusti 2010 19:43

Tänkte att jag kan skriva lite till här bara för att jag har tråkigt just nu då...

 

Vi åt iaf kinamat till middag idag (Y) Gissa om jag åt mkt???:D

Haha min favvo mat!!

 

Så nu har man säker gått upp hundra kilo till....:(

Hatar glasbiten som sitter i foten på mig och gör så att jag inte kan vara ute och springa varranan dag som jag hade bestämt mig föra att göra sista månaden på lovet....

 

Menmen kanske kan börja gå ut och springa varje söndag eller onsdag lr nåt ist :)

 

Tänkte också berätta om att imorn ska allt mitt slitna hår bort så då får man drygt 5-7 cm kortare hår!!! :( Börjar nästan grina! :'(  Men det ska jag försöka att inte göra, skulle ju bli lite lätt pinsamt om man gjorde de när alla sitter och stirrar :S

 

Aja nu ser jag att mamma, pappa, Stina och Xania kommer så säger väl hej då nu då ;P

 

 

Kram Elsa<3333

Av Elsa Jonsson - 8 augusti 2010 13:31

Jaha inatt klockan kvart i fyra spyr Xania ner min säng tre ggr. Så jag fick gå till Amandas rum med Xania och sova där, för amanda var ju inte hemma... Mmm och sen när jag vaknade på morgonen hade hon skitit ner rummet, då hade man ju nåt att göra när man vaknade också... -.-'  JÄTTE KUL!.....

 

Idag ska jag nog klippa Xania lite tror jag sen får jag väl hitta på ngt mer. Nu ska jag nog ta ut Xania om hon vaknar vill säga :P

 

                                SES! ;)

 

Kram Elsa :)

Presentation


Namn: Elsa Jonsson
Ålder: 13 snart 14
Bor: Sundsvall
Gör: Lever mitt liv och går i skolan
Intressen: Blogga, shoppa, stallet mm..

FÖLJ MIN BLOGG!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 JA!
 NEJ!
 De är första gången jag läser den, så jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards